10/05/2011

suke bace blog kak nadya

assalamualaikum =)

korang kenal tak spe tu kak nadya?..
actually aku pun tak bape kenal kak nadya nih..hihi..

ok.cerita start camnih.
dalam tahun lepas kot..membe aku suh bace satu blog nih (blog kak nadya la)..
dia kate ade cite sedih.
aku pon bacela.
cite sal adik kak nadya sakit..
sedih cerita 2..bergenang jugkla bace.

dari situ aku start follow cite kak nadya nih.time tu aku belum ade blog lagi.so tak bole nak jadi follower..aku jadi silent reader je..

and sampai sekarang.kak nadya pon jadi follower aku tau!
thanx akak. :)

eh.tu baru intro je..

kenape aku suke bace blog kak nadya?..
hm..sebab  blog dia best la!
bace blog kak nadya nih macam bace novel tau..
hari2 dia update..dua tiga entri dalam satu hari.kadang kadang lebih..

paling suke bace cite cinta kak nadya dengan husband dia..aqib.
sweet lah depa nih.baru je kahwin taun lepas...
sweet sangat cerita cinta depa :)

memang macam novel cite kak nadya nie.
ada cerita sedih.gembira.
macam macam ade.

kalau korang nak bace klik kat sini


akak, sori kalau tak suke saya tulis cerita pasal akak..kalau tak suke bgtau eh.. :)
tapi saya memang adore akak!

kak nadya, be strong ok!

love ;)


3 comments: