01/04/2011

PROGRAM ANAK ANGKAT DAN KEMASYARAKATAN (SPORA)

'The love of a family is life's greatest blessing'


salam.

I have a nice weekend at TERENGGANU.Stayed with my new known family and friends.A nice moment to remember. :)

3 days 2 nights at KG. TITIAN BERAYUN have tought me a lot of new things that i've never gain before. being foster child to ku and mok (i didn't know their real name.hihiiii) gave me new experience of being a daughter to them.

luckly my partner, nabilah amani @ eby memang org terengganu.aku ni lampi sket..susah nak tangkap pe yang org ckap.lagi2 yg ade loghat..eby jadi hero aku..dia jd translator..heee :).korang pon mestila tau kan terengganu nih ade loghat dia sendiri..every perkataan cam ade tambah 'g' gitu..contoh cam ikan jd ikang.. lain perkataan aku xbape nak tau sangat.
kalau duk seminggu lagi nih maybe dah fluent kot ckap ganu..hiiiii.

tak emboh nak cakap banyak. program nih memang best.sangat.sumpah aku tak tipu.
yang tak bpe best ktorg xdpt spent byk mase ngn family angkat sgt sebb aktivti uni sndri da packed..

ok now, picture tells everything.
enjoy!




inilah pantai terengganu


MB Terengganu tuh



baju kami


SPORA


mereka-mereka yg kononnya macho


ini family saya


ombak besar nih.lari!lari!


mak ayah baru


my ku. HENSEM kn?


adik-beradik angkat




ni mok ngn ku





masjid sembahyang jumaat.cherating.


sebelum bertolak


muke mengantuk lagi


masjid yang banyak memori


next entri ade story lagi..banyak nak share.
see u guys!.







No comments:

Post a Comment