19/04/2011

perghhhh..kau memang jujur gila!

salam.

td aku ade bace satu blog minah nih.perghhh..memang tak tahan weh..aku bukan nak kate ape la kan.blogging nih memang la hak masing2 nak tulis ape.tapi agak agak la weh ape yg kau tulis 2..tak payah lah nak show off sgt kau punye tak suke tu.nak kutuk boleh..tp agak agak la..kita hidup 1 Malaysia ada sensitiviti masing2..

huh..mesti korg tertanye tanye kan apela yang aku membebel nih..

tadi aku ade tbace blog kutuk pasal perempuan kelantan..spe punye tuh aku malas la nak kecoh2 oke. bknnye nak side sape2.. ni aku punye opinion lah eh.. perempuan dari mana mana negeri same je weh..baik buruk seseorang tuh bukan dari negeri asal diorg..tu sume dari diri masing-masing and janganlah kita cari keburukan orang lain.

takde sape yang sempurna dalalm dunia nih.Allah jadikan kita sama je kat muka bumi ni. yang membezakan kita hanyalah amalan yang kita lakukan..jangan sebab sorang perempuan kau tak suke kau kutuk sume perempuan yang asal dari negeri tuh..profesional lah sikit...

aku tengok banyak komen yg hentam dia habis habisan memang gile habisan lah..taktau aku nak describe ape..and now post tu pun dah xde..maybe dia dah sedar kot..

people make mistake..maybe dia tengah bengang gile kot kat budak kelantan time tuh.. sebab 2 tak dapat nak kawal emosi...

apa apa pun, kita ambik iktibar dari peristiwa nih..nak jujur tu boleh tapi kalau ikhlas sangat akan mangancam diri kita sendiri...be rasional!

renung renungkan dan selamat beramal!

picture - google



2 comments:

  1. zue nk tulis blog nie kena byk2 brsabar.
    kite kan mmg byk giler brSABAR. klu nk kutuk org dlm blog bleyyyyyy je mmg laku sgt tp sbr jela.
    nk kutuk kwn ke sape2 ke. lg2 anonymous yg cari pasal.

    tapi kan kite dua bukan org yg cmtukan :)
    bkn suka memalukan org laen in public so dont b lyke her. dye mmg twokk.

    ReplyDelete
  2. yup2..absolutely truee masshie..:)

    masshie bace jugk ke??..
    kalu nak femes dgn cm2 bek tak pyhla kan..

    ReplyDelete