31/03/2011

terharu

tibe-tibe dapat mesej dari mR S.

org kat luar rumah.kuarla
hahh???
cept.org tgu kat bwah.
ok.jap2..

then, cepat2 aku tukar seluar n grab tudung mne yg sempt. tekejut beruk kot tetibe je die dtg..taktau pehal.ble aku keluar je trus dy bagi _____ ngn ____..
OMG!!!
terharu giler-giler kot weh..

before tuh ktorg mesej.aku nih mintak la bende yg bukan2..sumpah gedik gila kot aku.rase macam nk lempang laju2 je.. T_T

tak sangka plak die buat btul2..aku juz bgtau ape yg aku nak je.
aku plak gedik suke buat ayat kesian.
sumpah terharu giler ble dapat ap yang kite nak dalam sekelip mata.
suke sgt. :)
huuu..dah bergenang nih. T_T

thanx mR S for everything.
that's y i love you.
TOO MUCH!
even saya selalu buat awak marah + sakit hati + pening kepale.
awak tetap layan saya dgn baik..sgt amat baik.
saya beruntung sgt ada awak yg selalu ada dkt dgn saya.
dalam apa2 keadaan sekalipun.

I LOVE YOU.





2 comments: